E-TİCARET DEPOLOMA

İyi Bir Depo Yönetimi Karlılığınızı Arttırır

Geniuss olarak 4000 m2’den fazla kapalı alanımızla tedarik zinciri ve e-ticaret süreçlerinizde ERP ve WMS Akıllı Depo Yönetimi uygulamalarıyla depolama faaliyetlerinizi daha verimli hale getirirken aynı zamanda maliyetlerinizi azaltmanızı sağlayacak çözümler sağlıyoruz. İş ortaklarımızın ihtiyaçlarına yönelik sunduğumuz uygun maliyetli çözümlerle birlikte ürün ve sektöre özel depolama konseptleri oluşturuyoruz.

Ekibimizle birlikte hızlı tüketim mallarından yüksek hacimli ürünlere kadar sizin için efektif depolama düzeni ve süreçlerini tasarlıyoruz. Güçlü teknolojik alt yapısıyla malzeme akış bantlarımız sayesinde en verimli sipariş toplama yöntemini belirleyerek özellikle kampanya dönemlerinde yaşadığınız sipariş yoğunluğunu daha hızlı bir operasyon seviyesine getirip teslimat sarkmalarının önüne geçiyoruz. Böylece zaman, kaynak ve maliyetten tasarruf ederek karlılığınızı arttırmanızı destekliyoruz.

Ürünlerinizin depolanmasından başlayarak sipariş hazırlama ve toplama hizmetlerine, sevkiyattan faturalamaya kadar teknolojik sistemlerle beslenen bant uygulamalarımızla tüm depolama ve lojistik ihtiyaçlarınız için çözümler üretiyoruz.

Çözümlerimiz:

– Müşteri ihtiyaçlarına yönelik süreç geliştirme
– Sektöre ve ürüne göre özelleştirilmiş çözümler
– E-ticarete özel hizmetler
– ERP çözümleri
– Otomasyon çözümleri
– Robot destekli depolama ve sipariş toplama sistemleri

İADE YÖNETİMİ

Müşteri Memnuniyeti Odaklı Hızlı İade Yönetimi

Her depo operasyonunun ortak ve en önemli konularından biri olan iade süreci, ERP entegrasyonumuz ve hızlı olmayı sağlayan süreç tasarımlarımızla müşteri memnuniyeti değerinizi arttırırken iadelerden kaynaklanan zararınızı minimuma indirmeyi hedefler. İade olarak gelen malların/taleplerin operasyonda doğru karşılanması, sistem entegrasyonlarıyla veritabanında kayıt edilmesi ve doğru yönetilmesini sağlayan iade yönetimi sürecimiz hem müşteri sadakatinize hem de satışlarınıza olumlu etki sağlar.

Günümüzde firmalar gelişen teknolojiyle birlikte erişebilirlik fonksiyonu kazandı. Bir çok firmanın hem yurt içi hem de yurt dışı satış gerçekleştirebilmesi aynı zamanda iade sürecini de uluslararası boyuta taşıdı. Geniuss B2B, B2C, yurtiçi ve yurtdışı iade süreçlerinizi koordine uzman kadrosu ve güçlü altyapısıyla sorunsuzca yöneterek dashboard ekranlarıyla aynı zamanda kullanıcı/ürün bazlı iade raporları oluşturmanızı sağlar. Böylece yükselen iade oranlarına karşı aksiyon planları oluşturabilir, iade oranlarınızı düşürerek karlılığınızı arttırabilirsiniz.

Çözümlerimiz:

– Ürünün Niteliğine Özel Süreçler
– İadelerin Manuel Kontrolü (Kalite Kontrol, Yasal Şartlara Uygunluk vb.)
– Garanti Sorunları ve Garanti Dışı Sorunlar gibi Müşteriye Özgü İade Süreçleri
– Ürün/Beden Değişimi
– İadeleri Önlemek ve İadeleri Kaydetmek İçin Web Tabanlı Self Servis Çözümleri (Ön Mal Kabul Onay Ekranı)
– Maksimum Şeffaflık için IT Destekli İade Süreçleri
– Şikayetlerin Yönetimine Yönelik Müşteri Hizmetleri

KATMA DEĞERLİ HİZMETLER

Katma Değerli Hizmetlerimiz ile Satışlarınızı Arttırın!

Katma değerli hizmetlerimizin kapsamında kalite kontrol süreçleriniz, fiziksel ürün/kutu kontrolleriniz, etiketleme, barkodlama, kutu/paket değişimi, ürüne özel baskı, insert ekleme, hediye notu ekleme, hediye paketi, yeni set oluşturma vb. gibi çözümler bulunur. Bu çözümlerimiz ürünlerinizde farklılaşmayı sağlarken set ve diğer ek çalışmalar satışlarınızın artmasına etki eder. Hızlı aksiyon almayı gerektiren bu çözümler için ayrı ekipler kurmanıza, ekstra bütçe ayırmanıza gerek kalmadan Geniuss Katma Değerli Hizmetler kapsamından faydalanabilirsiniz.

Çözümlerimiz:

– Ürünlerin paketlenmesi, Ambalaj Değişimi
– Etiketleme (Fiyat Etiketi Değişimi vb.)
– Barkodlama
– Ürünlerin Kalite Kontrolü (Ürünlerin Tamamının ya da Örneklem Yoluyla Bir Kısmının Kontrolü)
– Özel Set Oluşturma (Bundle)
– Ürün Üzerine Baskı
– Reklam ve Bilgi Amaçlı Materyallerin veya Tanıtım Amaçlı Ürünlerin Eklenmesi (Insert, Broşür vb.)
– Hediye Paketi ve Hediye Notu

MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Müşteri memnuniyet merkezi olarak çalışır.

Aşağıdaki olumlu katkıları olur;

Şirket ile müşteriler arasında köprü görevi görür.
Müşteri sadakatinin artmasına katkı sağlar.
İletişim, kontrollü ve kaliteli bir biçimde sağlanır.
Düzenli ve sürekli veri akışına olanak tanır.
Pazarlama faaliyetlerinin etkinleşmesine imkan tanır.
Ürün ve hizmet iyileştirmeleri için geri besleme sağlar.
Maliyetlere olumlu etki eder, verimlilik artar.
Self servis hizmetlerin kullanılmasına destek olur.
Gelir yaratmak için kullanılır; gelir artışına katkı sağlar.
Müşteri memnuniyetini artırır.
Şirket imajına olumlu katkıda bulunur.

TEKNİK SERVİS

Hızlı ve verimli şekilde teknik ihtiyacı karşılar. Müşterilere özel ve esnek çözümler üretir.

RAPORLAMA

Uzman ekibimizle geliştirdiğimiz yönetim raporlaması sistemlerinde müşterilerimize her zaman en yüksek değeri sağlamayı hedefliyoruz.

E-Ticaret Lojistiği talepleriniz için hemen teklif alın.

TEKLİF AL